Araldoram tazemomyy aç tok nasıl veriyorsunuz lütfen bilgilendirir misiniz gözle görülecek şekilde iştahta değişiklik oldu mu
tazemomyy Araldoram sabah aç karnına veriyorum. Şöyle bizim zaten çok kötü bi ekgıda sürecimiz vardı bir yaşına kadar sadece emdi nerdeyse. Bu takviyeden sonra ağzını açmaya yemek istemeye başladı az da olsa. Hala tabağını bitiren bir bebek değil ama bizim için güzel bi değişim oldu.
Hazalkaann Sari- doğduğundan beri iştahsız mama bile damlaya damlaya içerdi şimdi 1 buçuk yaşında hala öyle telefonla bile yemiyor iki saat bekliyorum öyle yutsun çiğnesin diye daha 10 kilo ne zaman bitecek bu iştajsıziık ne zaman acıktım diyecek kendi yemeğini yiyecek yaa çok yıprandım geceden düşünüyorum acaba yarın nasıl yedirsem ne yapsam
Sari- Hazalkaann inanın ben de çok yıprandım duygularınızı çok iyi anlıyorum 😔 sevdiği yemekleri yapmama rağmen yemek istemiyor . İşin kötüsü abur cubur istiyor onu vermeyince de krize giriyor yine de yemek yemiyor … ay çıldırmak üzereyim. Doktorumuz inatlaşmayın diyor bana sürekli ama bazen kafama çok takıyorum
Mrymmdfnmm Bugun bu konuda bende post açtım pek yorum olmadı burdan yazayım. 26 aylık artık yıldım yani. Birde bende şöyle bir durum var o gün sabahtan yemediyse ben psikolojik olarak bitiyorum akşama kadar modum düşüyor.
Sari- Mrymmdfnmm 🙄 faydalı bilgilerle ilgili postlara hiç kimse bakmıyor . Kaynana , kavga , kaos postlarına rağbet çok biz fazla sıkıcıyız bu mecra için sanırım .. 😅 Ben de öyleyim takmamaya çalışıyorum ama bir yerden sonra kafamı çok meşgul ediyor 😢
Mrymmdfnmm Trendyol yorumlarda baya güzel yorumlar okudum ravla kids mor meyveli diye geçiyor. Deneyipte iştah açmadı diyen yok. Ben kesin alacağım buradan yorum yazarım iyi gelirse inşallah kızlar
Mrymmdfnmm Sari- Ben aldım hemende geldi. Direk kaşıkla verdim çok ekli geldi yuttu ama 2. Gün istemedi bende suyla açtım meyve suyu gibi. Zaten meyvelerin özü bir zararı yok. Şimdilik 2. Gün ben şimdilik fayda görmedim daha erken olabilir. Umudum var inşallah açılırsa iştahı bunun sayesinde yazacağım burdan inşallah
Dedektifgadget Sari- valla 1 yaşına girdi biraz yiyor dedim çok şükür velakin hasta oldu yemiyor sadece anne sütü arada meyve kemirir
Minigim38 Sari- 28 aylik bugün sadece 1 kaşık yoğurt 2 kaşık makarna yedi meyve vs hiç bisey yemedi bu iştahsızlık nereye kadar gider bilmiyorum 🙁