Calipso guclu olmaya calisiorum ama cok zor bn ogluma 7 yil sonra kavustum cocugum olmuyordu drlar olmaz dedikten sonra hamile kaldim 38 haftalikken eşi kireclendi acil amelyata alindim gozumu amelyathanede actigimda bebegim nerde dedim.. gozlem altina almisti doktor oglumu beni odaya oglum olmadan cikarcaklardi ama amelyathaneyi ayaga kaldirdim oglum gelmeden beni cikaramazssiniz odaya oglum olmadan gitmem dedim 2 saat oglumun gozlemi tamamlansin sie bekledim ..... ben o yarali halimle hicbir sekilde kendi acimi hissetmedim oglumu versinler die bekledim şimdi ben nasil oglumu kendi ellerimle birakicam diorum icim acio ama bellide ettirmiorum allah beterinden korusun oglumu rabbim evlatlarimiza hastalik vermesin oglumu bana bagislasin ins😥🤲🤲🤲🤲🤲