Kızlar bebeğim 5 aylık olmak üzere. Uykusu aşırı hafif. Sadece kucağımda veya ayağımda uyuyor. Altıma yapmamak için tuvalete gideceğimde yavaşça bırakıyorum daha adımımı atmadan uyanıyor. Ben sallarken nefes alışıma bile tikliyor bazen. Çok irkiliyor, en ufak sese uyanıyor, beşiğine koyduğum anda ya da herhangi bi yere koyduğum anda uyanıyor. En derin uyku anında bile yapsam bunlar oluyor. Hiç bi işimi yapamıyorum (iş yani temel ihtiyaçlarım : tuvalet, yemek yemek, yemek yapmak). Uyanıkken de full mızmızlık. Uyuyunca da zaten ayağımda. 5 dk nefes aldığım bi an yok gerçekten. 3 ay olsun geçer dedim, 4 ay olsun geçer dedim, 5 ay olsun dedim. Yok…