Mom34 Dün pul biber ortadaydı çok az bir miktar ağzına girmiş bugün büyük tuvaleti geldikçe acı acı ağlıyor oturmak bile istemiyor poposunu elletmiyor bile. Nasıl geçer ne yapmalıyım
Altayin_annesi Mom34 can kiyamam ya. Kac aylik bebeginiz? Benim hic bilgim yok. Belki ayran icerse diyecem ama ayran icrilirmi minik bebege? 🙄
giz Mom34 vazelin onermis bi arkadas zaten suan yapilabilcek en mantikli sey o. Doktora goturmenize gerek yok pisik olmasi cok normal bi durum ☹️
Deletedmom113 Mom34 kıyamam yaa yanıyor pişik olmus belkide çatlak ol.ustur zor yapmissa anestol krem çok iyi cnm geneld3 makat icin onu verirler yok mj evde
Mom34 Makatta kızarıklık şeklinde pişik olmuş. Doktora götürmem gerekir mi geçer mi yok mu yaşayan bu durumu
Altayin_annesi Mom34 bence goturun yada en azindan arayin doktorunu. Burda bilen biri yazana kadar. Yazik gunah bebege.
Ferican Mom34 ılık suyla silin vazelin sürün .vazelin su geçirmediği gibi idrar temâsini azaltır canı yanmaz en azindan
Mom34 Altayin_annesi özel doktoru yok maalesef devlete de gidip görünene kadar acil ne iyi gelir diye düşünüyorum
Mom34 Ferican sildirmiyor ki zorla temizledim üfleyerek. Silverdin biber yanığına iyi geliyor diye sürdüm ama
giz Mom34 silverdin yara ve yanik kremi aslinda cok bi faydasi olmaz bu duruma ama bekleyin isterseniz agrisi gecmezse eger vazelin surun. Yada evinizde kantaron yagi carsa en dogal harika cozumdur tavsiye ederim cok gecmis olsun ☹️
Kubradaghan01 Mom34 eder inşAllah pişik olan yere de fito krem sürün varsa hemen etki ediyor hücre yenileyici bi krem çok geçmiş olsun umarım hemen geçer
Altayin_annesi Mom34 evet o zaman arkadaslarin onerdiklerinden birini deneyin. InshAllah iyi gelir bebeginize. Bugun durumu nasil?
Mom34 giz ben biberden elim yanınca sürüyorum iyi geliyor diye o geldi aklıma ilk, sürünce de sakinleşti biraz . Olmazsa vazelin süreym
Mom34 Deletedmom113 zor yapmıyor ama korka korka yapıyor. Çatlak yoktur inşallah ya çok üzüldüm gerçekten o halini görünce. Anestol yok da silverdin ve hametan var silverdin sürdüm ben de
Deletedmom113 Mom34 hematen de çok iy8 benim bebeğim kabız ve hep çatlak oluşur ben anestolu ayirmam cok iyi bide hematen sürüntabi korkar cnm yanıyor yani baharat sonuçta