Kızlar bebeğim 4 gün sonra tam 4 aylık oluyor. 3 gündür büyük tuvaletine çıkmadı aşırı derece de gazı var ama tuvaletini yapmadı. İlk defa böyle oluyor hala anne sütü içiyor, sadece 1 kere gece 12 de mama içiyor. Yaklaşık 1 aydır içiyor hiç böyle bi skıntısı olmamıştı. Ne yapmam gerekiyor ?