Haticesglm biz doğdumuzdan beri aptamil prosyneo kullanıyoruz,erken doğum yaptım hem sezaryenle olduğundan hemde 2300 doğduğu için doktor tavsiye etmişti. Şuan da kilo alımı gayet iyi bazen günde üç kez yapıyor düzenli bi şekilde bazende 2 günde 1 gün içinde iki kere yapıyor. Evet kaka yaptığında çok fena kokuyor gaz çıkardığında da 😅😷 yaparken ıkınıyor gören kabız mı der ama normal yapıyor. Bence endişe etmeyin devam edin 4 buçul aylığız biz...