papatyaa34 Daha bir buçuk haftalığız. Tam kavrıyor gibi geliyor aslında ama yine de göğüs ucum acıyor tahriş oluyor. Yaşayan var mı ?
defnemiraybebek papatyaa34 yaşadım 20 gün falan sürdü gümüş kapak ve kantaron yağı kullandım sonra bir daha acımadı zamanla geçer merak etmeyin ☺️
kubra11111212 papatyaa34 ayva çekirdeğini suya koyun kıvam alsın göğüslerinize sürün ben çok faydasını gördüm. Gümüş kapak sürekli nemli tuttuğu için iyileşme olmadı
_muzikutusuu papatyaa34 aynı sorun şuan bendede var doktorum furacin krem önerdi onu kullanıyorum ama bana vazelin sürüp üstüne streç kapatmak fayda etti
cLearQueen papatyaa34 yasamayan yok ki… 4 ay oldu hâla canım acıyo. Gumus kapak iyi geliyomus 40 kere dedim kocam olacak adama almadı. Sen kullan canım
bakkalemzigi papatyaa34 çok normal lansinohun kremini sürüp gümüş kapakla kapatınca nemli kalıyor hemen geçiyordu ağrı
balyavrum bakkalemzigi Kesinlikle👍Aynı şeyi bnde yaptım faydasını gördüm. Hatta arada zeytinyağ da sürüp kapattım. İyi geliyordu. Tavsiye ederim.
Feyzosumunannesi papatyaa34 Mutlaka garmastan pomat kullanmanızı öneririm. Çok ilaçlar kremler denedim daha beter oldu 2 ay çektim kanaya kanaya,ağlaya ağlaya emzirdim. Doktorumuzun önerisi üzerine garmastan pomat aldım ve bidaha hiç yara olmadı.