ilkglnhr Kızlar bugün sabah kızımın (14 aylık) dudak kenarında aft mı uçuk mu bilemediğim bir şey çıkmış . Doktora fotoğraf atıp sorunca uçağa benziyor dedi . Krem önerdi . Asiviral adı . Kullanan oldumu aranız da acaba . Foto yükleyemedim
zeynepdemrci ilkglnhr ben kullanmıştım csnım hamile iken doktorum önermişti çok bilmiyorum ama üstte kalsın 🥰
Feyzosumunannesi ilkglnhr https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz