nck asla ve asla Mustafa özeli önermem. Takındığı ilgisiz tavrı, muayene süresi kısalığı, bebek ile ilgili kafamıza takılan durumları açıklamaması daha neler neler… onun umursamazlığı yüzünden bebeğimin alerjik olduğunu 3 Ay anlayamadık çünkü her şeye normal normal diyor. Gelen aileler hakkında da muhabbet arasında bir kez zaten beni sıkıntı tipler bulmuyor demişti. Bir daha da gitmedim zaten.