@Sadeturkkahvesi merhaba tekrar. Daha önce yazışmıştık. Sizin çocuğunuzun da kaka tutma problemi vardı. Oyun terapisine gitmiştiniz. Oyun terapisinin etkisini gördünüz mü? Ne kadar sürdü bu süreç? Benim kızım da 31 aylık . 1,5 ay önce WC eğitimine basladık. ilk günden beri kaka tutma problemi var. Oyun terapisi mi yoksa ergoterapistin mi faydasını gördünüz acaba? Tavsiye eder misiniz? Yardımcı olabilir misiniz. Bizde oyun terapisine başlamayı düşünüyoruz.