Seyma2534 Yasemin158 ilk yürüdüğünden beri yapıyorsa huy edinmiştir sonradan yapıyorsa bence oyundur benim kızımda 18 aylık bi kaç gündür parmak ucunda yürümeye çalışıyor bu zamana kadar normal yürüdü halada normal yürüyo ama sanırım arada oyun yapıyo