Kızlar oğlum 2,5 yaşında hala konuşmuyor anne baba bile demiyor dediğim herseyi anlıyor ne desem yapıyor sadece konuşmuyor eğitici oyuncaklar aldım kitaplar vs fakat yüzüne bakmıyor sadece arabalar ve oyun hamurlari ilgisini çekiyor doktora götürdüm bi sıkıntı olmadığını sadece gelişim geriliği olduğunu söyledi bol bol konuş dışarı çık dedi yapıyorum ama bi değişiklik yok dışarı çıkamıyorum 1 aylık oğlum daha var ama bol bol konuşuyorum ve ekstra olarak çok utangaç bi ortama girdiğimizde hemen kucağıma geliyor yanlizmiyim bu konuda