5 yaşında ve 11 aylık iki tane kızım var
Büyük olan anasinifina gidiyorr ama gün geçtikçe hırçınlasiyor herşeyi tersine yapiyorr herşeye trip atıyor kahır yapiyor istemediği bişey olunca ( bende senin evini dagitcam kıyafetlerini dagitcam kardeşimi aglatcam diyor ) nasıl başa çıkacağımı şaşırdım 😥😥 sizde durumlar nasıl