Merhabalar oğlum 17 aylık ek gıdaya başladıgımızdan beri isteksizdi yani hiç yemiyordu sonra ekran vs öyle biraz biraz çorba yemeye başladı ama şimdi de ekransız yemiyor yediği de sadece çorba türü şehriye çorbası yoğurt çorbası falan. Katı bir yemeği asla yemiyor çıkarıyor geri. Bu aralar hicbirsey yemiyor yani 2 gün hele hicbirsey ağzına almadı emiyor sadece emmek istiyor dişten sanırım ama hep böyle yani nasıl normal yemeğe alıştırabilirim fikri olan var mı acaba 🥲