Zeyzeyyyyyy Merhaba oğlum 2 yaşında 2 yaş kontrolü için doktora gittim b12 2 binden yüksek çıktı başına gelen varmı daha önce kontrolümüz cuma günü panik yaptım 😥
zehrababy Zeyzeyyyyyy hiç bilgim yok üste çıksın diye yazıyorum. B12 düşüklüğünü çok duydum ama yüksekliği ilk defa duyuyorum. Ne gibi bir etkisi oluyo yüksek olunca
yagmurkokusu_ Zeyzeyyyyyy çok eski bir post olmuş ama bizde tahlil verdik b12 çok yüksek Folik asiti en dipte çıkmış süt içiyordu onu bıraktırdı doktorumuz demir depolarında da azalma varmış çinko folik asit demir ve C vitamini içeren bir şurup aldık çinko galiba destekliyormuş.