5ay 22 günlüğüz aşırı ağız suyumuz salyamız var sebebi olmayan kabızlık çekiyoruz birkaç gündür dr muzun Önerisi ile biraz biraz meyve sebze pürelerine başladık (söylüyorum ki ayy o kadarcık çoçuğa verilirmi diye linç yemek istemiyorum 😂) biraz önce ev yapımı yoğurt ve armut verirken kaşığın ağzına takıldığını hissettim ağzına baktığımda üst damağı toplu iğne başı kadar kabarmış şişmiş diş olabilir mi yani diş sede üst dişin önce gelmesi ihtimali var mı tecrübeli anneler cevaplarınızı bekliyorum