cLearQueen Biz hep alerji diye bakiyoruz da belki de popoda catlak var olamaz mı 😱😱😱 başına gelen var mı???? Kontrole gidince doktora sorcam mutlaka daha once hic bakılmadı.
Baldanadam_ cLearQueen popo daki çatlak genelde aşırı kabız olduğunda oluyor bebeğimin olmuştu doktorumuz krem verdi 1 hafta kullandık sonrasında geçti sizin bebeğiniz kabız mı
aslan3766 cLearQueen benim başıma geldi bir ay diyet yaptım devam etti popoda derinde çatlak çıktı 4. Doktorumuz doğru tanıyı koydu diğer dokyorlar baktığı halde görememişler test yapıldı dizanteri oldığınu söylediler ilaç kullandık yinede geçmedi sonuç çatlak oğlum boş yere acı çekti 2 ay
anne232 cLearQueen İshal ve kanlı kaka genelde alerji den kaynaklı olur biz alerji yaşamıştık makat çatlağıyla ilgili bilgim yok
Baldanadam_ cLearQueen hm benim bebeğim kanlı ishal olmuştu o zaman probiyotik ve zinco vermişti doktorumuz sizin alerjide olabilir kalbinizi ferah tutun doktor görüşü önemli çok geçmiş olsun
cLearQueen Tatlican var kuzum hep vardı…. yaa bide bugun kakasında kahverengi nokta nokta seyler vardi kan degil ama nedir acaba ya ?
sule_barlas cLearQueen bizde aynı şeyi yaşıyoruz hem işgal hem kanlı sabah randevumuz var sorcam öyle dediğiniz gibi çatlak da olabiliyormuş