Kızlar bu gün doktora gittik biz 2 ay 26 günlüğüz ve 6 kiloyuz 3300 doğduk sizce azmı doktor normal dedi ama anne sütüyle besleniyor kızım 63 santimde boyu var sürekli boya gidiyor aldığı kilo bundan 20 gün önce gittik 5650 gramdı 20 günde 350 gram almış