Ssssraa Regl gecikmesi mevcut 10 gün kadar. Testte birkaç gün önce çıkmadı. Pazar günü verilen kanda beta 0.02 çıkıyor, bugün ise 10.5. Sonuc icin yarın gidilecek, sizce ?
Ssssraa mombebiss02 aysebb aysebb Ay inşallah ya, ben değilim ama çok sevdiğim biri. Çok teşekkürler😍😍 Senakaraca
nur1824 nur1824 Ssssraa ama 10 gün regl gecikmesi çok fazla ona rağmen beta çok düşük mutlaka doktorda takipte kalınmalı
nur1824 [bilinmeyen] [bilinmeyen] ama 10 gün regl gecikmesi çok fazla ona rağmen beta çok düşük mutlaka doktorda takipte kalınmalı
nur1824 Ssssraa o da olabilir ama keseyi görene kadar takipte kalın belli olmaz bu işler yaşayan biri olarak az çok biliyorum