8.5 aylık dün hastanede bronşit başlangıcı dediler.cortair ve ventolin verdi.bir de zaditen damla.ama bugün çok hırıltısı var napcam bilmiyorum.havayı da veriyorum ama korkuyorum iyice ilerler diye.bi sabah bi akşam veriyorum.öksürüğü az ama hırıltısı çok ememiyor resmen mama falan da yemiyor ek gıda da almıyor iştahı da gitti.iyice ilerlemeden napabilirim ki her şeyi yapıyorum