8 gün sonra 2 aylık olacak kızım var doğduğundan berı benı maf edıyor, İlk doğdu ilk hafta milim milim çay kaşığıyla yiyordu dedik küçük ondandır. beşinci gün 8 saat boyunca ağzını açmadı hiçbir şekilde besleyemedım En son acile hastaneye gittik orada hemşireler bile beslemedi doktor denedi besleyemedi belli bir cc içti bıraktı sonra yoğun bakım hemşireler geldi hastanede kaldık emme refleksi ile ilgilendiler. Kızımın refleksi çok güzel Sonrasında bayağı bir güzel besleniyordu ama yine aynı şeyi yapmaya başladı. Zaten beni hiç emmedi Sadece biberon veriyorum anne sütü alıyor bir tek, Tam beslenme saati geliyor açlıktan ağlıyor aranıyor on cc içiyor geri kalanı İçerken çırpınarak yediriyorum ağlıyor ağzını açmıyor midesini bulandırıyor kendini sıkıyor. Resmen yememek için her şeyi yapıyor günlük alması gereken miktarı 4 saatte 1 bölerek veriyorum iyice acıkmasını bekliyorum besledigim saatten sonrasını sayıyorum yani örneğin birde beslemeye başladım ikide bitti ikiden sonra 3 saat ekliyorum üzerine 3 saatte 1 beslemiş oluyorum iyice acıktığından emin oluyorum. Biraz içiyor sonrasında çırpınıyor ağlıyor katıla katıla artık yedirmekten başka çare bulamadım en son
ayağıma koydum Sakinleştirdim sallaya sallaya içirdim. Yani niye böyle oluyor anlamadım en son beslenmediğini hastaneye gittiğinizde enfeksiyon için tahlil falan da yapıldı bir sıkıntı çıkmadı yani tamamen problem kızımda, Burun tıkanıklığı var yemıyor desem Her beslenmeden önce burnunu yıkıyorum anlamadım yani ters bir şekilde dizimde uzanıyor sallaya sallaya o şekilde yediriyorum ya ayağında sallayarak yediriyorum daha başka bir yöntem bulamıyorum yani orada bile katılıyor sakinleştirerek yediriyorum 15 dakikalık beslenme bize tam 1 saate mal oluyor 100 cc veriyorum onu da 1 saatte anca içiyor
Epey uzun oldu ama başına gelen anneler var mı ben ne yapacağım nasıl baş edeceğim gerçekten mental olarak yoruldum her gece uyanıyoruz tam 1 saat boyunca beslenmesi ile uğraşıyorum Bu arada sakinleştiği zaman çok güzel içiyor işine geldiği zaman gerçekten ağzını açmadan tek seferde bitiriyor ama kriz anları tuttuğu zaman beni mahvediyor sakinleştiği zaman biberonu bitirtiyorum ama yani ben gerçekten böyle mental olarak yoruldum İlk 15 gün süt azlığından mama verdim mamaya da aynısını yapıyor şu an sütüm yeterli anne sütüne de aynısını yapıyor yani her türlü içmiyor Biberon değişikliği çok yaptım Avent denedim hiç istemedi market biberonu denedim onu da istemedi şu an lansınoh kullanıyoruz En başından beri kabul ettiği tek Biberon bu bunda da bu problemi yaşıyorum