Merhaba bebeğim 53 günlük.
Benimşe henüz göz teması tam kurmuyor bazen sanki kuruyor ama tam anlayamıyorum.
Nesneleri henüz takip etmiyor ve kendi kendine gülüyor bana daha gülmüyor.
Bunlar normal mi sizlerin ne zaman güldü takip etti ve temas kurdu acaba?