Kızlar selam kolik 6 haftalık sma comfort ishal yapıyor haliyle pişikte hipp yeşil kaka yaptırıyor aptamil comformil leş gibi zaten şimdi normal bebelac aldım suda çözülmesi güzel gaz rahat çıkartıyor ama gaz aşıro yapıyor diyemi iyi geldi diye mi çözemedim önerileriniz nedir