iremakdm bizde doktor önerisiyle 5 aylıkken başladık tadımlara püre vermedim hiç tanecikli yiyodu 10 gün kadar tadımlar güzel geçti sonrası hüsran 3 gün kuralıyla ilerledm yüklemede yapmadım ama blw denedim 2-3 gün de öyle agzını açtı suan 6.5 aylık asla yemiyor öğünlerinide hazırlıyorum yinede ama sadece anne sütü ile gidiyoruz çok üzülüyorum