7.5 aylık kızım el gıdadayız muzdan kabız olıypr genelde kaboz olunca dulcosoft veriyorum doktorum vermişti o rahatlatıyor kayısı püresi ua da başka çözüm önerisi olan var mı acaba daha geçmedi kabızlıgı azar azar yapıyor sonra birden rahatlıyor hızlı çözüm önerisi olan var mı