alp_aras Merhaba anneler bebegm 5ay 20 günlük bu ay sadce 100 grm kilo almş hem anne sütü hem mama veriyorum ama 100 grm alması çok canımı sktı bu durumu yaşayan varmı
ayfer77_ alp_aras kilosu ayına göre gayet iyi çok düşünüp canını sıkma aynı şeyi geçen ay yaşadım her ay 800 Gr alan çocuk 200 Gr almış sadece harketlendikleri için olabiliyormuş sürekli kıpır kıpır elleri ayakalari önceden besleyip yatağa koyuyoduk duruyordu orda😂
alp_aras aysegultkn01 kilosu iyi ama bir ayda 100 grm alması şaşırttı beni dedi doktor hem anne sütü hemde mama yedgi için alması gerekir normlde dedi süt aletjisi flnmı acaba cocugum