Kızlar merhaba. Kızım martta 3 yaşına giriyor. Ve biz bebek gibi hala meme emiyoruz gece gündüz. Emzirirken doktordan Dostinex alsam içsem keser mi ve emzirirken çocuğa bir zararı olur mu ?
Yada adaçayı çok içsem emerken çocuğa bir sıkıntı verir mi ?
Bu arada 18 aylıktan beri kesmeye çalışıyorum. 3 ay sabırtası bitirdim karabiber salça denedim hepsini emdi. Emzirmeden 2 hafta arabada uyuttuk sonra işe yaramadı. Yani benim bu memeden çektiğimi kimse çekmemiştir çok eminim. Belki süt gelmezse çabuk bırakır çünkü tadına da ımmm yummyy diyor 😬
Bitkisel hayattayım anlicanız lütfen yardım.