Merhaba arkadaşlar ben Nisan ayında mevlüt yapmayı düşünüyorum.Eşime bir akrabası camide yapıldığını yer olduğunu söylemiş fakat masa falan yok camiyide illaki döken eden olur diye pek içime sinmiyor acıkcası mevlüt yapan arkadasıma sordum oda istanbul avrupa yakasında oturuyor ve Belediyenin binasında toplantı odası gibi bi yerde büyük orda ücretsiz yaptığını söyledi bende istanbul da Sancaktepe de oturuyorum daha önce belediyede yapan oldumu sancaktepe ve civarı da olabilir