minikmucizemaak kaya97 18 aya kadar normal tabi ki. 6. Ay da diş etleri şişti, hatta kim gördüyse patlaması yakındır dendi. Oğlum ilk dişini 14. Ayında patlattı. Doktorumuz da 18. Aya kadar normal demişti zaten.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kaya97 Endişelenmeyin 7 ay gayet normal. Ilk dişini yaşından sonra çıkaranlar da var.
Sermec27 kaya97 çok normal benim ilk oğlum 9 aylıkken çıkarmıştı kücük oğlum 8 aylık 6 buçuk aylıkken çıkardı 2 tane
aven kaya97 gayet normal bununla ilgili bir çok doktorla görüştüm bebeğim 10.ayında ilk dişini çıkardı şuan 16.ayın içindeyiz 5 dişi var daha 🙂
Anka29 kaya97 Benim kızım 13 aylıkken ilk dişini çıkardı.Biz de dr a sormuştuk dediğiyle bir tokat yemiş gibi olduk😄 ‘Hiç dişsiz çocuk gördünüz mü?’ demişti🤣7.aydasınız çıkarır merak etmeyin.
Anka29 utkummm 😄😄doğrudur dişsiz kalacak diye çok korkuyordum 😂 13 aylık diş çıkardı gerisi ard ardına geldi çok şükür 🤗