Bisss kızım 16 aylık oldu bizde dört aydır çekiyoruz, dulcosoft kullanırken iyi bırakınca tekrar başa dönüyoruz, 12 ayında ferrozinc ilaç kullandık bir hafta sonra antibyotik kullanmak zorunda kaldık ve geçmiyor düzelmiyor ne yapacağımı şaştkm bende çözüm bulursanız bana da söyleyin bekleyim burda