Bebeğim 6 aylık bugüne kadar hiç beşikte yatmadı park yatak almıştım artık küçüldü zaten beni emerek uyuyor gece ve gündüz ağzından çıktığı an uyanıyor emzik tutturamadım siz değerli analara sormak istiyorum benim kaşıntım bitmez odası var zaten montessori yatağıda ama ben uyku sorunumuzu çok kafaya takmay başladım sizce yeni bir beşik alıp uyku eğitimi denemeli miyim yinr yanımızda denesem emmeyle uyumaya alışık olduğu bir ortam emmeden uyumaz gibi geliyor beşik alırsam ne almalıyım sizce veyada sabredip yaşından sonra odasında mı alıştırayım direk