zeliha631_ korkma canım evet yani zor biraz o bir ay ama sonrasında oturmayı öğrenecek ek gıdaya geçecek hep heyecan olacak sende her gün bısey öğrenecek. Mesela benimki komik komik sesler çıkarmaya başladı dönmeye calisiyo yarıda kalınca sinirleniyo o zaman çığlık atıyo çok gülüyoruz. Bu dönemleri gelince de zaten birbirinize iyice alışmış oluyorsunuz hele seni keşfetmiş olacak seni görünce gülmesi heyecanlanması artacak her ayın zorluğu güzelliği var çok olumsuz tarafına bakmamaya çalış 10 dk bile uyusa hemen kendine Bi vakit ayır en azından Bi kahve iç balkona çık biraz uzun oldu ama korkma zaman çabuk geçiyor