Arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık, sağarak besliyorum. dün gece 12 de yedi sabah 7 ye kadar yemedi. Gece kendisinin acıkmasını bekliyorum, bazen bir kere acıkıyor ama dün hiç acıkmadı. Sabah 7 olunca acıktı. Doğru mu yapıyorum? Uyandırıp beslemeli miyim? Uykusunu bölmemeli miyim?