3,5 yaşında oğlum var. Kreşte kendi yiyormuş bazen öğretmeni destekliyormuş ama çoğunlukla kendi yiyormuş. Evde makarna gibi şeyler hariç sulu yemekleri çorbaları hayata dürümü bile elimde ben bölüp yediriyorum. Kendi ya yemiyor ya da az yiyip oynayıp kalkıyor. İştahsız bi çocuk o yüzden kendim besledim hep içim diğer türlü hiç rahat etmedi. Hala da etmiyor. Çünkü düzgün yiyemiyor hatta hiç yemek istemiyor. Dürümü bile lokma yapıp veriyorum ve telefon karşısında yiyor mutlaka telefon istiyor ne yazık ki yesin de yeter ki yesin mantığıyka böyle yemeye alıştı. Yemek kültürü hiç yok. Kreşte kendi yiyormuş bu biraz içimi rahatlatıyor ama evde hiç birlikte yemiyor. Bugünden itibaren önüne koysam çorbasını sulu yemekleri falan içmez diye düşünüyorum çünkü telefon istiyor. Vermezsem yemez ve krize girer ağlamaktan. Mental olarak çok yorgunum. Sizin çocuklar evde nasıl yiyor siz mi besliyorsunuz kendileri mi yiyor ? Yok mu bizim gibi alışkanlığı olan