duru5302 Kızım 11 ayını doldurmak üzere ama halen ek gıdada zorlanıyoruz hiçbir şeyi sevmiyor yemiyor formül mama ağırlıklı besleniyoruz ne yapacağımı şaşırdım acaba aynı durumu yaşayan veya bi çözüm bulan varmı yardım lütfen 😩
3kedili2bebekli duru5302 çünkü mamaya güveniyor malesef tek çözümü ağlasa da sizlasa da gündüz mamasını bıraktırmak gece beslenmesini kesip sadece uyku öncesi mama vermek bu sayede 15 günde ciddi anlamda yemeye başlıyor bebekler (tamamı doktor tavsiyesidir)
duru5302 3kedili2bebekli gece beslenmesi yok ama gün içinde her şeyi reddedince maalesef ki aç kalmasına dayanamayıp sürekli mama veriyorum kilolu bi bebek değil zayıf kalmasından korkuyorum