Klkn06 ay ne güzel ilgileniyorsunuz maşallah 😍🧿biz de sabah7-8arası uyanınca yatakta oynamaca, çocuk şarkıları açıyorum ve söylüyorum(baby shark ve çekirdeksiz domatese bayılıyor😄)alt -üst değiştirme, sabah bakımı☺️ardından kucak turu, ayna karşısında konuşma.9-10 arası 1. uyku. uyanınca battaniyede yuvarlanma, oturma, çıngıraklarla oynama😊 birkaç sesli müzikli oyuncak aldık onlar ilgisini çekiyor, her şeyi yemeye çalışıyor 😄 tek oluğum için ben iş yaparken oyun halısına koyuyorum ama max 10 dakika duruyor. Öğleden sonra hava güzelse dışarı yürüyüşe çıkıyoruz . Yatmadan önce de masaj ve o sırada gıdıklama , göbek -bacak öpmece, tepinme 😄böyle geçiyor bizim günümüz de . Ama uykuları pek iyi değil , gündüz kısa uyuyunca uyandığında çok keyifli olmuyor hemen tekrar uyumak istiyor ben de bazen uyutmayı başaramıyorum öyle olunca huysuz oluyor bir de yalnız olduğum için kendi işimi yapmaya çalışırken çok huysuzlanıyor hopp nereye gidiyorsun der gibi bağırıyor🤣