Dün patates verdim 3 gün kuralı ile ilerliyorum ,dün sıkıntı yoktu bu sabah uyandı ilk uykusuna geçecekti salyasi akmisti peçete ile sildim sonra uyuyacağım bi baktım ağzınin çevresi hep kızardı belki salyasindan falan dedim ama boynunda da sivilce gibi bi kızarıklık oluştu,sonra öğlen patates tekrar verdim bir çay kaşığı yedi bu arada öncesinde salatalık verdim onunla oyalandi ama salatalığı hep veriyorum sıkıntı olmuyor ,patates yediriyordum birden ağzı komple kızardı ,bu patatese alerjisi olduğu anlamina mı geliyor yarın tekrar deneyeyim mı anlamadim ?