biricigiminannesi26 Kızlar hamurum ele yapışıyor suyla yoğurup açınca oldu ,az yağda pişirdim denemelik içi hamur kaldı dışı pişti ben nerde hata yaptım anlamadım zaten tariften bakıp yaptım sizce nasıl kurtulur
3kedili2bebekli biricigiminannesi26 derin yağda orta ateşte pismeli çok kalın yaptiysaniz da hamur olur çok sıkı yaparsanız da
cLearQueen biricigiminannesi26 o harcı borcama yay ustune kiymali harci dok en uste de harc koy al sana borcamda icli kofte oh mis
biricigiminannesi26 3kedili2bebekli benim yağım kalmamış eşim getirmesini bekleyin canım az yağ olduğu için belkide hamur oldu içi
3kedili2bebekli biricigiminannesi26 evet yoksa yağ içine girmiyor içine de girmesi lazim haliyle kızarması için ☺️
3kedili2bebekli biricigiminannesi26 çok yapisiyorsa ayrı bir kapta azcik irmik bulgur ıslatıp ekleyin yada un ekleyin duruma göre bakın azcik un toparlarsa un yoksa irmik bulgur