Merhaba 2 aylık oğlum, 12 gün geç döllenmesi vardı düzeltilmedi ve 39. Haftada doğdu 2640 48 cm doğdu, hastaneden çıkarken 2400 e düştü şuan 55 cm boy 38 baş ölçüm 4800 de kg persentil değeri %20 nin altında çıkıyor sağlık ocağı çok iyi büyümesi diyor ama bana düşük geliyor, nasıl sizce bu durumu yaşayan deneyimli anneler varsa yazabilir mi? Çok üzülüyorum böyle olunca