aryabebek473_ ayy yok valla ilk bebeğimde ben onu yaptım açtım yani ona rağmen 5 ay gaz sancısı çekti kullanmadığım ilaç kalmadı. Ama 2. Bebeğimde hiç ilaç bile kullanmadım nohut mercimek hiçbişeydende geri kalmıyorum . İki çocuğumdan tecrübem Tamamen bebeyle alakalı