Herkese merhabalar, bu benim ilk postum olacak burada yazılanları hep okurdum simdi ben yazmak istedim yardımcı olursanız cok sevinirim.
Ocak 25’te adet oldum, 3 şubatta birliktelik oldu korunmasız. dün itibariyle beyaz akıntı ve kasık agrısı basladı, gece kuyruk sokumu ve karın agrısından yatamadım. bugun de regl olcakmısım gibi bir karın agrısı vajinada batma ve ara ara giren agrılar. Bacaklarım,kasıklarım da agrıyor , akıntı hafifledi biraz. Göğüslerde de şişkinlik oldu biraz. Sizce gebelik var mıdır ? Döngüm 25-26 günde bir yani 3 subat doğurgan bi döneme denk geliyor.
Sorma sebebim 8 aylık bir bebegim var gecen sene birliktelikten 1 hafta sonra bunları hissetmeye baslamıstım sonra mide bulantısı da eklenmisti ve kanda gebelik cıkmamıstı , 5 gün sonra test yaptıgımda cıkmıstı ve sonra da bebegimizi görmeye gitmistik zaten. Ben 10 günlükken falan farketmişim yani. Simdi de benzer durum olunca acaba olabilir mi diye düşündüm, regl semptomları var ama reglime 10 gün var. Henüz bebegim kücük oldugu için de korkuyorum biraz , o zaman neden korunmadın diyebilirsiniz haklısınız ama o gün öyle olmustu sadece 😞