asmin1824 Merhaba , bebeğimin bez bölgesinde Pembe ve beyaz kabarcıklar var bebeğim çok ağlıyor yarın hastaneye götüreceğim ama o zamana kadar acısını nasıl hafifletebilirim
ollaluna7 asmin1824 muhtemelen pişiktir mantar olduğu zaman kuru ve beyaz döküntü gibi oluyor ama iyileşmezse mantara çevirebilir hametan varsa sürebilirsiniz acısını dindirir biraz ılık suyla yıkayım biraz havalandırıp hametan sürün