pinkbutterfly06 Kızlar spiralim var her ay 5 / 7 gün falan sarkar bu ay da geçen aya göre 5 gün geçti test yaptım negatif ama her yerim agrıyo… adaçayı papatya egzersiz falan yaptım ama adet olamadım başka ne denesem acaba
poyrazmom2604 pinkbutterfly06 maydonoz suyu kesinlikle doğumdan sonra 8.ayın sonunda adet oldum leke gibi hafif geldi bende maydonoz suyu içtim söksün diye tam tamına 15 gün adet oldum
pinkbutterfly06 poyrazmom2604 şimdi içtim bakalım spiral var bide 5 gün geçti ya test yaptım negatif yanılma payı olur mu korkuyorum açıkçası
poyrazmom2604 pinkbutterfly06 geç döllenme değilse doğrudur bence, maydonozu kaynatıp içtiniz değil mi
ebrarglnr pinkbutterfly06 eder bende zorlandığımda hep kullanırım faydasıda çok olan bir kürdür canım internetten daha detaylı araştırabilirsin aynı gün içerisinde gelir adetin
pinkbutterfly06 poyrazmom2604 evet 1 saat önce falan içtim 2 oğlum da geç döllenme oldu ama adet 3 gün geçince öğrenmiştim… bu 6 gün sonra test yaptım
Masalmom_ Duphaston diye bir ilaç var ondan alıp için hamileyseniz bebeğin tutunmasını sağlıyor değilseniz adet söktürüyor Doktorum bana onu yazmıştı
pinkbutterfly06 ebrarglnr adet oldum şükür canım kanda negatif geldi zaten kaç gündür yaşadığım stres