baharne Ya arkadaşımın bebeği 10 gün büyük benim bebeğimden ona yapmamışlar geç kalmışsınız sorumluluk alamayız demişler. Benimde içime kurt düştü bize de önce geç kalmışsınız dediler sonra getirin dediler. Yaptılar Sıkıntı olur mu acaba 🤔
elifbiliz baharne valla ben hemşireye sordum saglik ocağında . Bebekler zaten 1 yaşına kadar genel olarak evdeler ben kendi kızıma bir yaşında yaptırdım dedi . Bana da mantıklı geldi . Kış bebeği zaten . Bende 1 yaşında yaptıracağım . Ama 5 ve 6. Ayda yaptıranlar da varmış . Çözemedim ben bu işi
busraala baharne bana da doktor geç kaldın demişti fakat araştırdım, sağlık ocağında ebe ve başka bir doktor geç olan aşı geç etki eder belki de daha az ama yine de korur dediler. Olmadı diye üzüleceğime 3. ayın son günü yaptırdım.
baharne elifbiliz ya evdeyiz ama gelen giden oluyor illaki bide kaynım çocuğuna hiç bi aşı yaptırmadı ondan da korkuyorum o aşısız görüşüyoruz da sürekli ondan benim çocuğuma da bulaşacak onlar yüzünden of
baharne busraala her hangi bi sıkıntısı olur mu acaba geç yapıldı diye. Gözümü korkuttular ya. Doktorunu aradım sosyal pediyatrike götürün dedi eşime desem zaten aşılardan kıllanıyor bana kızıcak aşı yaptırdın da bak noldu diye offf napcam bişi olmaz dimi
busraala baharne aşının üzerinden bir ay geçti şuanlık çok şükür bir sorunumuz yok bahsettiğim gibi belki koruma etkisi az olabilir. Tabi yine de size kalmış