Merhaba , salıncakta gıcırtı ıcın bır çok ürün denedım ancak hıc biri ıse yaramadı . Balkonda bahçe salıncağım var .Sesı çok çıkıyor dıye gıcırtısından dolayı kullanamıyoruz . Lımon falan sürün dedıler denedık ancak yıne kesılmedı . Tavsıye edebılecegınız bır şey var mı ?