annembebegim 10 günlük bebeğim var sadece anne sütü ile besliyorum sütümü artırmak için bir yandan sağım yapmak da istiyorum nasıl bir düzen oturtmalıyım günde ne zaman ve ne kadar sağım yapmalıyım? Bunu bebeğe vermeli miyim yoksa buzluğa mı koymalıyım?
badekuzeyguneyldz annembebegim benimki tek memeyle doyardı diğerini sağardım sagdığımı buzluya atardım
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala annembebegim bebeğiniz 10 günlükmüş. Zaten emmeside ona göre olacağı için memeyi tam boşaltamaz. Bu yüzden emzirme sonrası sağabilirsiniz. Sağdığınızı da buzluğa koyarsınız.
tazecikanne45 annembebegim emzirme sonrası yapmalısınız sağdıpınız sütü de peşine verin. Küçük oldukları içim memeyi tam boşaltamıyolar çeneleri yoruluyor sen sağıp sağımda çıkanı ver. Mutlaka 30-40 ml süt memede kalıyor.kalmasın. sağdıkça artar
annembebegim badekuzeyguneyldz teşekkür ederim ☺️ peki diğer emzirmede sağdığınız memeden mi devam ediyordunuz? Bir de bunu gün içinde her emmesinde yaptınız mı?
annembebegim NeclaLeylaCeydaOhnealaneala teşekkür ederim ☺️ emzirme sonrası o an emdiği memeyi mi sağayım sadece? Anladığım kadarıyla burada mantık o memeyi tamamen boşaltmak. Sonraki emzirmede de diğer meme için yapacağım aynısını galiba?
badekuzeyguneyldz annembebegim her zaman yapmadım canım özellikle göğsüm dolunca yapıyordum evet her emzirmede değişiyordum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala annembebegim Hiç emzirme sonrası sağım yapmadım 💁♀️Diğer göğsünüz sizi rahatsız ediyorsa ikisini de sağın.