zzehir Selam anneler ilk adım ayakkabısı olarak hangi marka aldınız fark ediyormu hangisi daha iyi kızım şuan adım atıyor arada giydirmek için almak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum 🥰🙏
Snowglobe zzehir Vicco almıştım ben kızıma. Sakladım şimdi de küçük kızım giyecek. Pahalı ama kaliteli
Kubracigimm zzehir vicco öneririm Hem modeller çok güzel hemde ayak yapısına uygun Ortopedik Ben hep oradan alıyorum 19 aylık bebeğim
zzehir Kubracigimm Benim kızım 11 aylık ayyak numarasını bilmiyorum daha önce ayyakabı giydirmedgim için vicco alayım o zaman herkes onu tavsiye etmiş teşekkürler