Merhaba elektrikli var ama iş yerine getirmek için manuel bir şeye ihtiyacım var işe yarıyor mu acaba hiç işe yaramıyor gibi geliyor bana ama 12 ye doğru çok ağrıyor şişiyor memem en azından oradaki fazlalığı alsa işime yarar. Memnun kaldığınız marka var mı