Kızlar selam eşim 14 şubatta Uludağ’a gidelim diye öneride bulundu. 1.5 yaşında kızım var onsuz gidersek benım en azından biraz kafamın dagılıcagını düşünüyo. Doğumdan sonra işi bıraktım bir gün bile kızımdan ayrı kalmadım gecelerı benimle yatıyo eşim başka odada mecbur. Bu ara kızım gece sık uyanmaya başladı sürekli memede durmak ıstıyo huy edinmedini istemiyorum. Anneme bırakıp 1 günlüğüne gitsem diyorum ama gece basıl olur bilemiyorum. Çocuğunu gece bırakabilme cesaretinde bulunan hanımlar ilk tecrübeniz nasıl oldu?