zeyneppyagmur Merhabalar arkadaşlar benim kızım 35 haftalık doğdu ve baş çevresi 32ydi şuan 3 aylık 38 cikiyo ebeler kucuk olduğunu söyledi sizde böyle bir şey yaşayan var mı acaba